System multimedialny nowej generacji Toyota Smart Connect z łącznością internetową, nowy lakier Deep Amethyst dostępny dla wersji GR Sport w kompozycji z czarnym dachem oraz udoskonalona wersja wyposażenia Style – to wszystko otrzymuje Toyota C-HR z rocznika 2022.
Nowy zaawansowany system multimedialny Toyota Smart Connect, dostępny w wersjach Style, Executive i GR Sport, posiada funkcje łączności internetowej, a dzięki większej mocy obliczeniowej działa szybciej i bardziej intuicyjnie.
System Toyota Smart Connect oferuje 8” ekran dotykowy w rozdzielczości HD na konsoli centralnej, zapewniając natychmiastowy dostęp do wielu inteligentnych usług łączności. Wśród nich znajdziemy nawigację z usługami w chmurze, dzięki czemu błyskawicznie otrzymamy informacje o zdarzeniach drogowych. Nowy moduł DCM (Data Communication Module) zapewnia niezależną, standardową łączność samochodu z internetem, nie wymagając żadnych dodatkowych kosztów za transmisję danych przez pierwsze cztery lata. W ten sposób korzystanie z aplikacji i inteligentnych usług odbywa się bez wykorzystywania pakietu danych w telefonie. Kierowca ma ponadto do dyspozycji nowego agenta głosowego, który rozpoznaje naturalne, konwersacyjne polecenia do obsługi multimediów i nawigacji.
System multimedialny posiada automatyczną aktualizację przez internet, a za pośrednictwem interfejsu Apple CarPlay* łatwa integracja ze smartfonem przebiega bezprzewodowo.

Jako opcja dostępny jest także system multimedialny Toyota Smart Connect Pro®. Jego nawigacja zawiera szczegółowe informacje o trasach, mapy miast 3D, oznakowanie autostrad i lokalizacje stacjonarnych fotoradarów, a dodatkowo może działać także w trybie off-line.
W cenę zakupu pojazdu z czteroletnim pakietem Toyota Smart Connect wliczone są: nawigacja w chmurze, informacje o parkingach i zdarzeniach drogowych, bezprzewodowe aktualizacje oprogramowania oraz agenta głosowego.
Najpopularniejszą wersją wyposażenia Toyoty C-HR w Europie, odpowiadającą za ponad połowę całkowitej sprzedaży, jest Style. Dużą popularnością cieszy się ona również w Polsce – wybrało ją 35% klientów decydujących się na zakup tego modelu.
Konfiguracja wersji Style posiada nową tapicerkę, która łączy tkaninę i detale wykonane ze skóry ekologicznej, srebrną linię dekoracyjną na desce rozdzielczej i obiciach przednich drzwi oraz 18” felgi aluminiowe w nowym wzorze. Ponadto wyróżnia się przyciemnianymi tylnymi szybami, chromowanymi listwami w oknach oraz światłami głównymi i do jazdy dziennej w technologii LED. Wewnątrz kabiny znajdziemy wykończenia w kolorze Piano Black, czarną podsufitkę, skórzaną kierownicę i gałkę dźwigni skrzyni biegów, podgrzewane przednie fotele oraz regulację odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy. Wersja Style to także czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz standardowy pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense poszerzony o układ detekcji przeszkód podczas manewrów (ICS).

Paleta kolorów nadwozia dostępnych dla Toyoty C-HR z rocznika 2022 poszerzona została o nowy lakier Deep Amethyst. W najwyższej wersji GR Sport łączy się on z kontrastującym dachem w kolorze fortepianowej czerni. Jest to dziesiąty lakier w ofercie crossover, a zarazem dziewiąta kompozycja dwukolorowa.
Toyota C-HR 2022 będzie dostępna w sprzedaży już na początku przyszłego roku. Koszt najtańszej wersji Comfort z napędem hybrydowym 1.8 o mocy 122 KM to 113 200 zł. Zamówienia na ten model można składać w przedsprzedaży samochodów z rocznika 2022, dodatkowo zyskując rabat sięgający nawet 2 300 zł. Ponadto podczas zakupu można otrzymać rabat 1 000 zł na dowolnie wybrane akcesoria i korzyści sięgające 2 790 zł na zabezpieczenia antykradzieżowe.